PAPER I CARTÓ
Tenim
un contenidor a cada espai de la nostra escola.
En
aquest contenidor s’hi dipositen els papers un cop estan aprofitats per les
dues cares, el diaris, revistes, papers d’embolicar, propagandes, caixes de
cartó, safates, etc.
És aconsellable plegar les
caixes de manera que ocupin el mínim espai dins del contenidor i estripar i no
fer boles amb el paper per tal de facilitar el reciclatge.
SAFATA DE RECICLATGE
Tenim
una safata, de color verd, a cada aula de la nostra escola. En aquesta safata
deixarem/agafarem paper que esta utilitzat per una cara i que encara pot ser
utilitzar per l’altra.
ACTUACIÓ
Quinzenalment els encarregats/ades dels contenidors de paper, buidaran i baixaran a l’entrada de
l’escola el paper, el pesaran i registraran la quantitat de paper recollit. Posteriorment, amb paper
reciclat, s’elaboraran tantes fulles com quilograms de paper
recollits. Aquestes fulles
s’enganxaran a L’ARBRE DEL PAPER, a final de trimestre, també elaborat amb material reutilitzat. Un cop haguem enganxat 1000 fulles, que voldrà
dir que hem recollit 1000 quilograms de paper/cartró. Es realitzarà la plantada
d’un arbre a l’escola com a símbol d’un arbre salvat.